Protokół Nr 09/2015
z posiedzenia Zarządu Rady Osiedla Niebuszewo - Bolinko
z dnia 27.11.2015
1. Otwarcie Zebrania.
2. Sprawdzenie Quorum.
3. Przyjęcie protokółu nr 08/2015 z dnia 17.11.2015r.
4. Informacja o stanie przygotowań do imprezy „ Sobota z Mikołajem – Rada Osiedla Niebuszewo-Bolinko”.
5. Wigilia – Uchwała o wyborze miejsca organizacji uroczystości.
6. Organizacja Wigilii Bożego Narodzenia – omówienie zakresu obowiązków.
7. Plan rzeczowo - finansowy Rady Osiedla na 2016 rok.
8. Budżet Rady Miasta na 2016 rok - opinia.
9. Informacja o stanie budżetu Rady Osiedla za 2015 rok.
10. Szkolenie dla członków Zarządu RO w Urzędzie Miasta.
11. Wyznaczenie terminu posiedzenia Rady Osiedla .
Ad.1
Zebranie otworzył i poprowadził Przewodniczący Rady Osiedla.
Ad.2
Obecnych 5 osób zgodnie z listą obecności zał. nr 1.
Ad.3
Za 5 osób Przeciw 0 osób Wstrzymało się 0 osób.
Protokół został przyjęty.
Ad. 4
Omówiono przygotowania do imprezy „Sobota z Mikołajem Rady Osiedla Niebuszewo-Bolinko”. Promocja Rady Osiedla w formie częstowania cukierkami z nadrukiem Logo RO.
Podpisano umowy z trzema osobami, które będą w strojach Mikołajów rozdawać cukierki na terenie naszego osiedla.
Zamówiono również worki z logo RO dla Mikołajów.
Organizacja Imprezy:
- baner, worki odpowiedzialny Henryk Krudos – w tym zlecenie na wykonanie Roll up 1 sztuka , worki mikołajowe 3 sztuki z logo Ro wraz z uszyciem.
- stroje dla Mikołajów 3 sztuki – zamówienie Henryk Krudos.
- Dobosz cukierki krówki – Marzena Lewandowska . Wersja graficzna Henryk Krudos.
Zaplanowano 30 kg cukierków do których należy zamówić papierki w ilości na 50 kg z uwagi na cenę zależną od ilości zamówienia. Pozostałe papierki do wykorzystania na kolejną imprezę.
- Umowy zlecenia ze Studentami i Urzędem Miasta- odpowiedzialna Alina Grzebyk.
- Wojciech Krygier odpowiedzialny za wyszukanie osób, które będą jako Mikołaje wraz z członkami Rady Osiedla rozdawać cukierki i słodycze.
- harmonogram imprezy z podziałem na poszczególne godziny „ Sobota z Mikołajem Rady Osiedla Niebuszewo – Bolinko” w dniu 05.12.2015 w godzinach 11.00 – 16.00.
Zbiórka w RO o godzinie 9.30 odpowiedzialny Jacek Kantor. Mail do wszystkich członków RO zainteresowanych udziałem w akcji.
- rejonizacja, podział osiedla na 3 rejony. Rozdawać będziemy cukierki oraz ulotki informujące mieszkańców o dyżurach w Radzie Osiedla oraz o działalności RO, a także gadżety z Urzędu Miasta.
Ad. 5
W związku z organizacją Wigilii „ Spotkanie Pokoleń” zebrano oferty w celu podjęcia decyzji gdzie i w jakim czasie odbędzie się uroczystość.
Oferty : „ Pod Aniołem”, Bar „Niebko”, i Wigilia z cateringiem w Gimnazjum numer 2 w Szczecinie.
W wyniku głosowania podjęto Uchwałę nr 05/15 o organizacji Wigilii w Gimnazjum nr 2 z cateringiem.
Głosowało 5 osób Za 5 osób Przeciw 0 osób Wstrzymało się 0 osób
Uchwała nr 05/15 została podjęta.
Otrzymaliśmy oferty firm cateringowych: Remedium, Happy Tree, Ceremonia oraz Obiadek.pl.
Po podjęciu uchwały związanej z miejscem zorganizowania uroczystości Zarząd przegłosował Uchwałę nr 06/15 o wyborze firmy cateringowej REMEDIUM spośród 4 ofert.
Głosowało 5 osób Za 5 osób Przeciw 0 osób Wstrzymało się 0 osób
Uchwała nr 06/15 została podjęta.
Ad. 6
Wyznaczono Członków Zarządu odpowiedzialnych za organizację uroczystości podczas której zgodnie z ustaleniami młodzież przygotuje „Jasełka”.
Uroczystość zaplanowano na dzień 15.12.2015 w godzinach 17.00-20.00.
Omówiono i ustalono zapisy na Wigilię oraz Zaproszenia dla Gości. Z uwagi na brak listy w RO z poprzednich lat podzielono zadania w celu poinformowania mieszkańców osiedla:
Sklepy i DPS – Alina Grzebyk, Caritas –Marzena Lewandowska, plakat z ogłoszeniem o Wigilii - Henryk Krudos( wersja graficzna do wydrukowania ).
Uroczystość zaplanowano na około 60 osób + około 15-20 Gości oraz 20 członków Rady Osiedla.
Zaproszenia zrobimy we własnym zakresie w RO.
Ad. 7
W związku z otrzymanym pismem z Urzędu Miasta w sprawie przygotowania do 10.12.2015 Budżetu RO na 2016 rok Zarząd przygotował projekt planu rzeczowo – finansowego na 2016 r.
Głosowało 5 osób Za 5 osób Przeciw 0 osób Wstrzymało się 0 osób
Uchwała nr 07/15 została podjęta.
Ad. 8
W związku z posiedzeniem Rady Miasta , Rady Osiedli zobowiązane są do wydania opinii i ewentualnych wniosków w sprawie Budżetu Miasta na 2016 rok.
Omówiono szczególnie te kwestie z budżetu Miasta, które dotyczą bezpośrednio mieszkańców.
Ad. 9
Zarząd RO zapoznał się z rozliczeniem z budżetu RO . Na podstawie rozliczenia omówiono jakimi kwotami Rada dysponuje i na jakie cele należałoby przeznaczyć pozostałą kwotę pieniędzy.
Przygotowano rozliczenie i plan wydatków na posiedzenie Rady Osiedla.
Ad. 10
Przewodniczący poinformował o szkoleniu, które Urząd Miasta zaplanował dla członków Zarządów Rad Osiedli w dniu 01.12.2015 w Sali Sesyjnej Rady Miasta o godzinie 16.00.
Ad.11
Ustalono termin posiedzenia Rady Osiedla na dzień 08.12.2015 we wtorek,
na godzinę 18.00 z uwagi na wytyczne otrzymane z Urzędu Miasta.
Protokółowała:
Marzena Lewandowska